شمارنده های اجاره ماشین عروس رنیکا
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تصور کنید هیچ شمارنده اجاره ای وجود ندارد – اگر سعی می کنید آسان  اجاره ماشین عروس است! در پشت ما، در مقابل ما، تنها ماشین ها وجود ندارد.

ممکن است بگویید من یک رویا هستم، اما من تنها نیستم. در حالی که این به نظر می رسد مزه یک شاعر موسیقی، بسیاری از ذینفعان آماده برای انجام این اتفاق می افتد وجود دارد. این فقط افزودن این تغییر لرزه ای است که ما چگونه اطلاعات را ایجاد، به اشتراک می گذاریم و مصرف می کنیم، و چگونگی دست زدن به آن.

این زندگی، بر اساس تقاضا است.

امروزه، ما در ارتباط با رسانه های اجتماعی به جای درایو برای دیدار با دوستان، ترجیح اجاره ماشین می دهیم. ما ترجیح می دهیم شرکایمان را از اتاق دیگر متن ببریم تا بیدار شویم و پیاده روی کنیم. ما برای تحویل آنلاین در روز به طور اضافی پرداخت میکنیم. ما به جای رفتن به تئاتر، فیلم های ابتدایی را در خانه دانلود می کنیم. امروز ما از عبارت “دیروز به آن نیاز داریم” استفاده می کنیم حتی زمانی که مطمئن نیستیم دقیقا چه چیزی نیاز داریم.

اجاره اتومبیل، در صورت تقاضا

اتومبیل های اجاره ای باید قرار داده شوند در حالی که کاربران به آنها نیاز دارند، اجاره خودرو  زمانی که به آنها نیاز دارند، منتظر ماندن در یک مکان مرکزی از طریق یک دروازه بان آجر و ملت نیستند که در ساعت ۷ صبح بسته می شوند. اتومبیل های اجاره ای باید از حصار زنجیره ای جدا شوند: فکر می کنید خرده فروشان جعبه های بزرگ، ایستگاه های قطار، پارک های اداری، مجتمع های آپارتمانی، پارک های ملی یا خانه های بازنشستگی.

این برای چند لحظه اتفاق می افتد، شما می گویید، و آن را به اشتراک گذاری ماشین نامیده می شود. همانند به اشتراک گذاری ماشین، این مدل خودآموز، به فن آوری تلفن همراه و تله ماتیک متکی است تا به وسیله نقلیه دسترسی پیدا کند و اجاره را کنترل کند. اما این نوع اجاره ماشین واقعا مورد نیاز است. به جای گذر از یک فرآیند درخواست اعضا و منتظر یک کارت کش رفتن در پست الکترونیکی، کاربران با یک دستگاه هوشمند وارد سیستم می شوند، اطلاعات شناسایی و اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنید و بلافاصله به خودرو دسترسی پیدا کنند.

این مدل کسب و کار در حال حاضر در بازار محلی بازار کار مستقل و اجاره اتومبیل است. رنت ماشین برای کسانی که برای آن آماده هستند، فکر می کنم از امکانات. به جای اینکه خودروهای خود را به هتل بفرستید، چرا در هتل سه ماشین با تکنولوژی فعال را ترک نکنید، آماده خدمات خود باشید؟ به جای توجه به معیارهای مالی یک معامله اجاره و کارمند در فروشگاه بدن برای اجاره های جایگزینی، چرا سه ماشین را نیز ترک نکنید؟ این در مورد ملاقاتهای تجاری شماست، فقط سریعتر است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: